Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Levy
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Pon 14:31, 11 Sie 2008 Temat postu: Zmiany do wersji 1.19 |
|
|
A oto mój pomysł . Jak drużyna atakuje wrogą baze i ma wszystko zniszczone zwycięstwo jest nie uniknione dlatego, żeby móc atakować wrogą baze trzeba zabić potwora który pilnuje itemu lub fontanny za pomocą której będziemy mogli atakować wrogą baze. Wtedy atakowana baza wzywa więcej stworów do walki a przeciwna drużyna (wygrywająca) żadnego, żeby mieli jeszcze jakieś szanse wygrać. Proszę o surowe komentarze.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Levy dnia Pon 14:34, 11 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wilczyc
Tester
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni
|
Wysłany: Pon 18:15, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Radziłbym wprowadzenie kilku kosmetycznych poprawek . Boli mnie ten "death staff" w przedmiotach z eteru ciemności, bo w sumie kiepsko to wygląda przy takiej ilości polskich przedmiotów.
Pomysł powyżej jest całkiem ciekawy, ale w bazach jest już tyle wież, że chyba egzystencja obu sposobów obrony nie będzie miała najlepszego efektu.
No i nadal uważam, że wszystkie połączenia przedmiotów powinny siedzieć w menu misji mapy. Bez tego gracz nieznający niuansów rozgrywki, jak i możliwości w tworzeniu przedmiotów może czuć się "lekko" zagubiony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wilczyc dnia Pon 18:15, 11 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
elkens
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:50, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Tobą, powinno mieć inną nazwę. Nie chciałem dać "Death Staff" i przymierzałem inne nazwy mimo że reszta to prawie same duplikaty nazw to tu "różdżka śmierci" mi nie pasowała. Przydało by się gdyby ktoś podsunął nazwę. Wpisanie wszystkich przedmiotów zajęło mi 2 dni, a myślę, że ktoś "nowy" w grze nie przeczyta wszystkiego w dziale "misje" bo szkoda na to czasu podczas rozgrywki. Co do tej obrony bazy to uważam, że czyn ten przedłużył by czas trwania 1 rozgrywki, a lvl max to 25 więc często grało by się na full levelu, a po kolejne chyba lepiej zagrać 2 razy w tym czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wilczyc
Tester
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni
|
Wysłany: Pon 20:53, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
elkens napisał: | Nie chciałem dać "Death Staff" i przymierzałem inne nazwy mimo że reszta to prawie same duplikaty nazw to tu "różdżka śmierci" mi nie pasowała. |
Staff można też tłumaczyć jako kostur, ewentualnie kij. Chociaż kij śmierci brzmi dosyć śmiesznie (śmierć zadana tą bronią musi być naprawdę kijowa ). Ewentualnie zawsze można przerobić różdżkę na gałąź, żeby nie było tak stereotypowo (bo w zasadzie w każdym RPG pojawiają nam się różdżki, miecze, topory etc.) .
elkens napisał: | Wpisanie wszystkich przedmiotów zajęło mi 2 dni, a myślę, że ktoś "nowy" w grze nie przeczyta wszystkiego w dziale "misje" bo szkoda na to czasu podczas rozgrywki. |
Pewnie tak będzie. Ale zawsze lepiej jest je wpisać, bo może ktoś zechce się jednak dowiedzieć więcej (sam zawsze czytam menu misji podczas leczenia bohatera, nieważne w jakim UMSie). Z drugiej jednak strony, gdyby jeszcze bardziej ukierunkować zalety i wady każdego eteru, możnaby w menu misji opisać je ogólnikowo, w rodzaju "Eter błyskawic to domena wiedzy. Przedmioty połączone z tym eterem zwiększają inteligencję bohatera, bla bla bla, bla bla bla". Można zapytać "po co to wszystko". W sumie fajnie jest wiedzieć w jaką stronę gracz kierunkuje swojego bohatera, bo to w sumie od niego zależy, czy jego awatar będzie biegły w sztukach magicznych, czy w walce wręcz :].
Acha, byłbym zapomniał. Spróbuj też dodać wyskakującą na ekranie informację dotyczącą zgonu jakiegoś gracza, kiedy ten padnie z rąk Hordy albo Sojuszu, bo te informacje pojawiają się tylko wtedy, kiedy gracz zabije gracza .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wilczyc dnia Pon 21:06, 11 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
elkens
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:17, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Masz racje, dziękuje za rady smierć będzie opisana, rózge zmienie, a w menu misje nie umiem jeszcze dodac ale moze sie pomecze i sprobuje. Chciałem dać Ci jakąś range że potrafisz dużo w edytorze ale nie wiem jak nazwać tworca map? zaslugujesz na to bo umiesz wiecej niz ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wilczyc
Tester
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni
|
Wysłany: Pon 21:34, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dodawanie misji jest proste. Trzymaj się klucza:
Wydarzenia:
Map initialization
Warunki:
Brak
Akcje:
Zadanie - create a Wymagane (albo nie - ta wartość ustala, czy quest jest główny czy poboczny, czyt. czy jest po prawej czy po lewej stronie) quest titled [Nagłówek] with the description [Opis questa] using icon path [Ikona].
Powinno grać. Jeżeli coś będzie nie tak (tudzież quest nie będzie się wyświetlał), będziesz musiał sobie pomóc wyzwalaczem Enable/Disable quest.
Rangi nie chce, to takie snobistyczne wywyższanie się . Służę po prostu swoją wiedzą.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
elkens
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:39, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jakby nie patrzeć wiedzę masz wielką będe próbować, może się uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wilczyc
Tester
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni
|
Wysłany: Wto 17:38, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra, czas na spory up^^. Rzeczy które rzuciły mi się w oczy:
Najpierw ogólnie:
Obecny system kupowania eterów jest bardzo średni. Mam na myśli to, że gracze na froncie północ-południe mogą kupować swoje etery, ale od pozostałych nie da rady - po podejściu pod sklep z eterem zostaniemy przeteleportowani do centrum bazy. Poza tym uważam, że zamiast zbędnego bajeru jakim osobny sklep z eterem dla każdego gracza powiny stać cztery, ogólnodostępne sklepiki - każdy z inną esencją eteru.
Przydałoby się jakieś info na temat tego kto wyszedł z gry, bo w chwili obecnej ciężko się połapać .
Gracze którzy wyszli powinni być w jakiś sposób izolowani od przeciwników. Najfajniejsze byłoby chyba przeniesienie tych graczy gdzieś na górę ekranu, koło miejsca wyboru bohaterów.
Po zwycięstwie którejś ze stron powinno być jeszcze trochę czasu, chociażby na umówienie się na rmk czy pogratulowaniu sobie dobrej gry .
W którejś wskazówce na początku gry powkradały się literówki. Z tego co pamiętam, w tej samej napisałeś "armii" przez jedno "i"^^.
Eter mroku jest opisany jako "Mroczna ciemność". Jak ciemność może być mroczna? Może inaczej. Jaka ciemność może być jasna?
Jeżeli chodzi o hero:
Deszcz ognia Władcy Otchłani jest IMO zbyt słaby żeby być channelingiem. Głównie dlatego, że jednostek na mapie jest zbyt mało, aby średniej mocy AOE się opłacało. Zamiast tego fajnie byłoby widzieć to samo zaklęcie bez channela . Jeżeli chodzi jeszcze o tego bohatera, to moim zdaniem brakuje mu mocnego nuke, żeby był w miarę skuteczny. Fajnie byłoby, gdyby dało się rzucać Zagładę na bohaterów .
W którejś grze walczyłem przeciwko Prorokowi. Wszystko niby cacy, ale ten jego cyklon robi masakrę. Wymagania są dość niskie, czas bohatera w powietrzu zdecydowanie zbyt długi - tanim kosztem jest chyba najlepszym disablerem w grze. Zwiększyłbym wymagania w manie i czas pomiędzy użyciami. I - o ile to możliwe - zmniejszyć czas w powietrzu przynajmniej o połowę .
Czarodziejka jest w sumie okej. Gdyby nie to, że randomuje jej imiona męskie . Jej ulti - deszcz meteorytów - jest stanowczo za słaby jak na channelinga o takich kosztach i czasie pomiędzy użyciami. Czas pomiędzy atakiem meteorów powinien być zdecydowanie mniejszy, fajnie byłoby też wzmocnić te kamyki . Zastanawiają mnie też "podniebne kajdany", bo w zasadzie nazwa sugeruje spętanie jednostki latającej.
Młot burzy króla góry jest zdecydowanie zbyt skuteczny. Biorąc pod uwagę jego ilość many i skuteczność, to jest jeden z silniejszych disablerów w grze, niezależnie na którym poziomie. Zwiększyłbym wymagania w manie i czas pomiędzy użyciami, ewentualnie obniżając przyrost inteligencji na poziom Króla Góry.
Naisha ma tytuł "wysłanka". Trochę za bardzo to po polskiemu, lepszą formą jest "wysłanniczka" .
I w sumie to wszystko. Mam nadzieję, że nie zanudziłem tak bardzo .
A swoją drogą. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak wygląda "esencja serca"? Pozdro
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
elkens
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:53, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli gracz wyjdzie, to gdy ich bohater ginie to więcej razy się nie wskrzesi, ale chyba zrobię, że umiera i się już nie wskrzesi, bo przeniesienie troche jest kłopotliwe, bo nieaktywni hero będą zbierać exp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shadow
Tester
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kątowni xD
|
Wysłany: Wto 19:54, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Cóż.....przede wszystkim musisz pewne drobiazgi ponaprawiać, jak chociażby revive Strażnika gaju i może mu aurę/ulti zmienić, gdyż jest on odbrobinę beznadziejny (Krociek z tej strony).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wilczyc
Tester
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni
|
Wysłany: Wto 23:00, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nowa wersja ujrzała światło dzienne, więc chyba można zamknąć ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|